torsdag 29. januar 2009

"Velkommen til verden"

Har endelig fått scrappet litt igjen. Det blir desverre litt for lenge mellom hver gang, men når jeg setter meg ned synes jeg det er så kjekt!! Satser på å komme skikkelig i gang med den stoooore bildebunken jeg har liggende nå.
o

o
Bildet på Lo'en er av lillesøster og bildet er det første som er tatt etter at hun så dagens lys.
o
Blitzen skinner veldig igjen i "bling-bling"'en, men det er ikke så mye å gjøre med akkurat nå. Jeg har brukt:
Ark fra BG - sweet Lilly
blomster, blader og bling fra Prima
Krone fra Maria Frances
"velkommen" Sizzix alfabet
stickers bokstaver fra MM
Bånd fra sybutikken;-)
Stempel kjøpt på papirloftet
Kort med opplysninger
o
* Noen detaljer *
o
Takk for at du titter!
o
Klem fra Livy

6 kommentarer:

  1. rett å slett nydelig er den:-D

    SvarSlett
  2. hei :) so srtig med scrappeblogg :) den skal eg følge med på :) glad i å scrappe eg og, men sjelden eg får gjordt det for har egentle ikkje plass til å hilde på med det, og kjedeleg pakka opp og ned ALT utstyret for kvar gang...drømmer om eit hobbyrom!

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Nydelig LO. Har du sett den nye skissebloggen: skissedilla.blogspot.com? *klem*

    SvarSlett
  4. Så fine ting du lager. Takk for fin side.

    SvarSlett
  5. Bare sååå nydelig!
    Ha en herlig påske du med :D
    Klem

    SvarSlett
  6. Fant denne bloggen via interiørbloggen din ;o)

    Så utrolig nydelig LO dette var.

    Håper du legger mer ut etterhvert, for jeg ble godt inspirert av det du har lagt ut.

    ;o)

    SvarSlett